Webové stránky Rödl & Partner používají technické soubory cookie a technologii sledování (tracking) bez použití souborů cookie pro účely vedení anonymních statistik o návštěvnosti. Tyto technologie nám umožňují vylepšovat naše webové stránky a kvalitu uživatelského prostředí. Máte právo odmítnout používání těchto technologií pro statistické účely. Více informací naleznete ZDE.



Interim Management

PrintMailRate-it

 

Interim Management chápeme jako nasazení našeho zkušeného kolegy, popř. kolegů = interim manažera ke klientovi, u něhož se uvolnila (často neplánovaně) klíčová manažerská pozice resp. který připravuje zásadní změnu, optimalizuje interní procesy nebo potřebuje okamžitou externí pomoc při zvládnutí výjimečné situace (restrukturalizace, řešení krizové situaceapod.).​


Interim manager je zkušený manažer s dlouholetými zkušenostmi, který na sjednané období pro vás zajišťuje plnění vámi stanovených cílů. Vždy se však jedná o činnosti v oblasti účetnictví/controllingu, financí, ekonomiky nebo managementu. Tyto činnosti lze (ale není nutno) kombinovat s vyhledáním vhodného interního kandidáta, včetně odborného posouzení, předání agendy a zaškolení, viz též sekce Personální poradenství. 

Při poskytování služeb interim managementu klademe důraz na individuální přístup a pochopení firemního kontextu, do něhož interim manažer u klienta vstupuje. Důležitým aspektem této služby je nejen samotné řízení, ale i schopnost rychle se zorientovat v prostředí klienta, navázat důvěru a efektivně vést tým. Interim manažer se stává součástí vašeho podnikání, přičemž přináší nezávislý pohled, nové impulzy a ověřené postupy, které mohou vést k zefektivnění procesů a posílení konkurenceschopnosti. Díky našim rozsáhlým zkušenostem a praktickému přístupu přinášíme do firmy nejen řízení, ale i skutečnou přidanou hodnotu.

Naší specializací jsou především výrobní a obchodní společnosti ze segmentu středních a větších podniků. Pomáháme podporovat vaše podnikání po celé České republice.

Další výhodou interim manažera je flexibilita a rychlost a okamžitá možnost nasazení do firmy. 

Standardní výběrové řízení vám poskytne vhodného kandidáta, kterému dobíhá výpovědní lhůta u stávajícího zaměstnavatele anebo u něj běží ještě konkurenční doložka. 

Jsme schopni vám kvalitního manažera zpravidla poskytnout v řádu několika dnů či týdnů.

Náš tým podnikového poradenství úzce spolupracuje s dalšími odděleními kanceláře – auditory, daňovými poradci a advokáty​. Tímto propojením poradenských služeb nabízíme našim klientům komplexní poradenské služby, rychlé poradenství „z jedné ruky“.

Kontakt

Contact Person Picture

Ing. Tomáš Chmelař

podnikový poradce

Partner

+420 606 614 811

Poslat e-mail

Contact Person Picture

Ing. Tomáš Báča

podnikový poradce

Associate Partner

+420 731 194 320

Poslat e-mail

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu