Webové stránky Rödl & Partner používají technické soubory cookie a technologii sledování (tracking) bez použití souborů cookie pro účely vedení anonymních statistik o návštěvnosti. Tyto technologie nám umožňují vylepšovat naše webové stránky a kvalitu uživatelského prostředí. Máte právo odmítnout používání těchto technologií pro statistické účely. Více informací naleznete ZDE.



Vedení mzdového účetnictví a personalistika

PrintMailRate-it



Jedním z nejdůležitějších kroků společností je vyhledání, ale zejména pak udržení vhodných spolupracovníků. Je absolutně nezbytné zajistit včasnou a řádnou výplatu mezd. 

Tento na první pohled jednoduchý proces se  může změnit v nečekaně komplikovanou činnost.
Jako specialisté na tuto oblast zcela chápeme náročnost zdánlivě snadných úkolů. Je lhostejné, zda převezmeme mzdové účetnictví pouze ředitele pobočky nebo několika tisíc zaměstnanců. Kvalita naší práce bude neměnná.

Své mzdové účetní považujeme za odbornice, které jsou schopny kvalifikovaně a fundovaně vysvětlit klientům mzdovou problematiku a její úskalí.

Naše služby

  • Komplexní vedení mzdového účetnictví v souladu s českými předpisy a zákony v našem softwaru Nugget, včetně jeho nadstavby v podobě Zaměstnaneckého portálu
  • Výpočet příslušných daní a odvodů
  • Zasílání domluvených výstupů pro finanční účetnictví a controlling
  • Zastupování vaší společnosti při souvisejících kontrolách
  • Výpočet a kontrola cestovních náhrad (vždy ve spolupráci s naší finanční účetní)
  • Zasílání výplatních pásek elektronickou cestu
  • Provedení ročního zúčtování se zaměstnanci
  • Příprava přiznání k dani z příjmu fyzických osob (ve spolupráci s našimi specialisty daňovými poradci)
  • Spolupráce při vypracování pracovně-právních podkladů a směrnic (vždy ve spolupráci s advokáty specializovanými na pracovní právo)
  • Spolupráce v oblasti BOZP (vždy ve spolupráci s naším externím expertem)
  • Příprava souvisejících hlášení a jejich odeslání na příslušné úřady a instituce

Zaměstnanecký portál

Zaměstnanecký portál je moderní a uživatelsky přívětivý program, díky kterému budou mít zaměstnanci pohodlný přístup ke svým personálním datům kdykoliv bude potřeba. Vedoucím pracovníkům a zaměstnancům HR nabízí přehledné rozhraní pro práci s daty a událostmi jejich podřízených. To vše jednoduše online, z počítače i mobilu.


​Výhody:

  • Jedná se o uživatelsky přátelské a GDPR bezpečné řešení, kde důležitá data již nejsou posílána e-mailem, ale jsou uložena v chráněném prostředí.
  • Přehledná evidence a správa „koloběhu“ zaměstnance firmou – od onboardingu přes přesuny napříč pozicemi až po případné ukončení pracovního poměru.
  • Pohodlné řešení pro malé firmy s pár zaměstnanci i velké korporace se stovkami lidí 
  • Maximální flexibilita díky výběru z celé řady modulů a individuálním úpravám na míru, včetně přizpůsobení firemní grafice.
  • Snadné sdílení HR informací napříč firmou bez zbytečného a zdlouhavého hledání.
  • Růst efektivity a eliminace chybovosti a ztrát důležitých dokumentů.

Základní nastavení zaměstnaneckého​ Portálu obsahuje tyto moduly:

  • Osobní složka zaměstnance - nahlížení zaměstnanců na svá personální data, případně jejich aktualizaci​, nahlížení vedoucích na data jim podřízených zaměstnanců​, zasílání elektronických výplatních pásek
  • Nepřítomnosti - žádosti a schvalování nepřítomnosti (dovolená, zdravotní volno a pod.) s přímým odesláním do mzdové agendy​
  • Bonusy - je dostupný zaměstnancům na vedoucích pozicích a umožňuje zadat až deset bonusových složek
  • Dotazník - zpřístupnění dotazníku budoucím novým zaměstnancům před podpisem pracovní smlouvy
  • Reporty - mzdové reporty na míru vedoucím pracovníkům​
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu